Parteneri oficiali:

Slabeste cu serban provocarea de 14 zile,

Conținutul

    slăbire epipen dieta suco detox comprar

    Cu ocazia Zilei Internaţionale a Somnului, care se marchează în data de 19 martie, Guadalupe Terán a explicat că oamenii trebuie să doarmă cel puţin între 7 şi 9 ore, pentru a se putea considera că somnul este suficient. Ea a precizat în acest sens că a dormi suficient poate ajuta şi la prevenirea unor boli cronice.

    ceaiul care arde burta grăsime cum să pierzi grasimea armei la domiciliu

    Potrivit ei, somnul serveşte la întărirea sistemului imunitar, astfel încât a dormi suficient poate ajuta slabeste cu serban provocarea de 14 zile evitarea infecţiei COVID, şi ca antioxidant pentru a întârzia procesul de îmbătrânire.

    Stresul şi starea de nelinişte generate de perioada de izolare obligatorie au dus la schimbarea obiceiurilor de viaţă ale populaţiei, la o scădere a calităţii somnului şi la instalarea insomniilor.

    Specialista a precizat totodată că uzul tehnologiei afectează odihna persoanelor.

    Fiecare minut petrecut în faţa dispozitivelor electronice duce la scăderea perioadei de odihnă şi a calităţii somnului, astfel încât trebuie să se renunţe la aceste dispozitive cu cel puţin 30 de minute înainte de a merge la culcare, a spus ea. Guadalupe Terán a precizat că nevoie de un program riguros de odihnă, cu ore de culcare înainte de miezul nopţii şi deşteptarea de dimineaţă, pentru care trebuie să se renunţe seara la consumul de cafea, tutun şi băuturi alcoolice.

    slabeste mersul pe jos ceaiuri care te ajuta sa slabesti rapid

    Citeşte şi:.