Alergare pentru începători | Plan de 4 săptămâni pentru a te apuca de alergat

Program de slabit prin alergare

Alergare pentru începători Plan de 4 săptămâni pentru a te apuca de alergat Timp pentru lectură: 5 minute Nu știți cum să vă apucați de alergat? Poate fi dificil să vă dați seama ce distanță veți parcurge sau ce viteză medie veți avea atunci când începeți pentru prima oară. În plus, e probabil să dureze ceva timp până când veți descoperi rețeta ideală de succes.

Pentru alergare, la fel ca pentru orice alt tip de exercițiu fizic, trebuie să începeți ușor și lent, pentru a acumula forță și a evita accidentările. Cu ajutorul antrenorului personal și dieticianului Chrissy Carroll am pregătit un plan de antrenament care vă va determina să vă legați la șireturi și să începeți să acumulați kilometri alergați într-un timp cât mai scurt.

Concluzie Cat trebuie sa slabesti alergand? Este esential sa o iei treptat, sa cresti intensitatea si distanta parcursa pe masura ce organismul se obisnuieste cu efortul fizic, motiv pentru care, daca esti incepator in ale alergarii, poti urma programul de aici. De asemenea, este esential sa realizezi faptul ca alergand o data pe saptamana 3 ture in jurul blocului nu vei slabi, insa nu trebuie sa tragi concluzia ca alergatul este o metoda ineficienta de a obtine silueta dorita, deoarece aceasta este modalitatea sigura de a renunta. Pentru a slabi sanatos, nu trebuie sa pierzi mai mult de ½ -1 kg pe saptamana prin alergare SI cu ajutorul unei diete corecte.

Vom explica alergarea pentru începători într-un mod simplu și direct, iar în plus vă vom oferi câteva sfaturi pentru a vă menține motivați. Chrissy este o alergătoare cu vechime, fiind antrenor de triatlon cu experiență atât în triatlon, cât și de maraton. Blog-ul ei este plin de sfaturi și trucuri legate de nutriție și alergare, potrivite atât pentru alergătorii experimentați, cât și pentru cei care sunt debia la început. Tot nu sunteți siguri că alergarea merită efortul?

program de slabit prin alergare arzator de grasimi si celulita

Să începem cu beneficiile pentru sănătate… Beneficiile alergării Un studiu în Journal of Program de slabit prin alergare Health a dovedit că doar 30 de minute de alergare pe săptămână, timp de 3 săptămâni, poate îmbunătăți calitatea somnului, starea de spirit și concentrarea în timpul zilei.

Un studiu realizat în anul — după 21 de ani de analiză — a relevat faptul că alergătorii au avut mult mai puține dizabilități musculo-scheletale comparativ cu non-alergătorii care au participat la studiu.

  • Slăbit palos înălțimi
  • ‎Weight Loss Running + Tracker în App Store
  • Echipamente | Îmbrăcăminte | Încălțăminte | Decathlon
  • Odata cu venirea primaverii, poti incepe sa alergi prin parc, bucurandu-te in acelasi timp de vremea minunata.
  • Cate calorii poti arde cand alergi?
  • One moment, please
  • Daca alergi in fiecare zi slabesti, recomandări Inca te mai gandesti sa faci primul pas?
  • Program de alergat pentru slabit

Nu există niciun motiv să nu oferiți alergării o șansă! Planul de alergare Primul pas este achiziționarea unor pantofi sport adecvați tipului de alergare dorit — montan, pe șosea sau pe pistă de alergare. Imediat după, trebuie să vă stabiliți un plan de alergare.

program de slabit prin alergare poate t3 te ajuta sa slabesti

Experiența cumulată prin ani de antrenamente și foarte multe ore de alergare a ajutat-o pe Chrissy să pună la punct un plan de alergare de 4 săptămâni pentru începători. Odată ce ați atins acest prag, continuați să alergați câteva zile în fiecare săptămână — iar cu fiecare săptămână ce trece adăugați încă minute de alergare.

Alergare pentru începători | Plan de 4 săptămâni pentru a te apuca de alergat

Majoritatea oamenilor pot alerga primii 5 km în aproximativ de minute. Când veți putea alerga o perioadă similară într-un ritm confortabil — sunteți pregătiți! Totuși, chiar și profesioniștii au nevoie de puțină motivație și ceva sfaturi: 1. Nutriție Când începeți să alergați este o idee bună să analizați întâi dieta pentru a vă asigura un aport caloric suficent, din surse alimentare potrivite.

Veți putea să introduceți date precum înalțimea, greutatea, sexul și programul de antrenament și veți primi un estimat caloric necesar zilnic.

Cat slabesti alergand si cat ar trebui sa alergi pentru a slabi – update 2020

Aveți în vedere că anumite site-uri sau aplicații subestimează caloriile, cea mai bună metodă de a program de slabit prin alergare da seama dacă sunteți pe drumul cel bun este menținerea unei greutăți corporale sănătoase. Va trebui în același timp să vă asigurați un aport suficient de proteine pentru recuperarea și creșterea musculară.

Dacă aveți pe cineva cu care puteți să schimbați opinii despre acest sport cu siguranță veți fi concentrați asupra obiectivelor.

program de slabit prin alergare cat slabesti cu dieta disociata 333

Dacă preferați să alergați singuri există multe alte metode pentru a vă păstra motivația. Cumpărați un calendar fizic și marcați zilele care trec până la ziua cursei. Atârnați-l undeva vizibil, precum în bucătărie, ca să fie întotdeauna la îndemână.

Daca alergi in fiecare zi slabesti, recomandări

O alta alternativă vizuală ar fi să creați un board pe Pinterest plin cu citate inspiraționale legate de alergare și fitness, plus poze cu alergătorii voștri preferați, care să vă mențină motivați.

Dacă toate aceste metode dau greș, mituiți-vă singuri — o pereche nouă de pantofi de alergare sunt o alergere bună — atunci program de slabit prin alergare depășiți un anumit obiectiv.

Reabilitare Este absolut crucial să vă încălziți înainte de antrenament și să faceți exerciții de întindere a musculaturii stretching după. Acest lucru este valabil indiferent că alergați intens, ușor sau doar mergeți.

Please wait while your request is being verified...

Ascultați ce vă spune propriu corp. În general nu e o idee bună să vă antrenați dacă simțiți discomforturi sau alte senzații neplăcute. Acestea probabil nu vor dispărea. Mai mult, nu continuați să alergați dacă simțiți discomforturi la nivelul gleznelor sau genunchilor. Să mergeți la un masaj sportiv specializat este o metodă grozavă de a ține mușchii sănătoși și accidentările la depărtare.

program de slabit prin alergare tabara de slabire pentru adulti in pa

Când ajungeți să alergați de trei sau mai multe ori pe săptămână, gândiți-vă și la antrenamente funcționale sau de alt tip, pentru a folosi și alți mușchi și a permite celor supra-solicitați să se odihnească. Concluzii Alergarea nu arde mari grasime burta trebui să fie complicată pentru începători — ascultați ce vă comunică corpul și bucurați-vă de ea.

Este un sport ușor de accesat, fără costuri ridicate pentru instruire sau echipamente speciale, iar regulile sunt simple: setezi un obiectiv, ai un plan, te motivezi cu orice funcționează. Asigurați-vă că mâncați adecvat, faceți exerciții de întindere a musculaturii stretchingodihniți-vă în perioadele de recuperare și mai ales, bucurați-vă de sport!

Nu trebuie să fiți competitivi pentru a program de slabit prin alergare bucura de alergare. Chiar și o alergare ușoară într-o zi călduroasă cu soare poate fi la fel de plăcută ca un record personal într-o sport pt slabit acasa de 10km.

Share this page.

  • Metoda de slabire prin inghetare
  • Alergare pentru începători | Plan de 4 săptămâni pentru a te apuca de alergat
  • Alergare| Echipament alergare | Decathlon
  • Articol adăugat în coș!
  • Cele Mai Bune Exerciții Pentru Slăbit - CCC Food Policy
  • Slăbești mai repede dacă alergi în aer rece? | Centrul Medical Superfit
  • After a 2-year hiatus from all training, I used this app to get me back into a running routine.
  • Alergatul slabeste dar nu în orice condiții. Iată de ce