Please wait while your request is being verified...

De ce nu slabesc desi fac sport si tin dieta, 5 motive pentru care nu slăbeşti, deşi faci sport şi mănânci (relativ) sănătos

Motive pentru care nu slabesti:

Nu promovez dietele decat daca intr-adevar le consider eficiente si in general ai observat ca NICIODATA nu recomand infometarea ceea ce majoritatea dietelor fac sau eliminarea vreunei grupe alimentare ceea ce multe dintre diete fac!

Totusi, multe site-uri inca o fac pentru ca multe persoane inca se bazeaza pe ele si am ajuns deja intr-un punct in care nu mai putem face diferenta intre fictiune si realitate.

Ce ne ajuta cu adevarat sa slabim si ce ne afecteaza sanatatea? Ar de ce nu slabesc desi fac sport si tin dieta oare sa eliminam complet carbohidratii? Mesele mici si dese accelereaza metabolismul? Sa vedem cam care sunt miturile despre slabire care persista si in ziua de azi, in ciuda multiplelor surse de informare valide.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Mit: mancatul dupa ora 20 sau chiar 18, uneori ingrasa Cand vine vorba despre mancatul tarziu, nu putem vorbi despre o anumita ora de la care ai interzis sa mai mananci, ci trebuie sa te gandesti cand pui capul pe perna sa te culci. Pentru slabire, nici macar asta nu ar conta atat de mult, mai important este sa veghezi asupra bunei digestii care iti poate afecta somnul.

Incearca sa mananci cu ore inainte de culcare. Daca te culci la 1 sau 2 noaptea, atunci nu are sens sa te chinuiesti sa mananci pana la ora Eu nu te sfatuiesc sa mananci mancaruri grele pe parcursul zilei pentru ca te vei simti intreaga zi obosita si molesita.

dieta cu orez si pui Vreau să slăbesc acum

Avand in vedere ca seara se mai si intampla sa iesi in oras, mananca ceva consistent care iti va tine de foame pana la micul dejun sau cand consumi tu prima masa, chit ca va fi inainte de culcare cu cateva ore. Mit: mese mici si dese accelereaza metabolismul Este adevarat ca in momentul in care mananci ti se accelereaza metabolismul pe moment, este vorba despre efectul termic al alimentelor.

Alte articole interesante pe aceeasi tema:

Este firesc sa iti creasca rata metabolica avand in vedere ca digestia presupune consum de energie. Plus ca, este foarte posibil ca mancand incontinuu, indesand mancare permanent, sistemul tau sa nu aiba timp pentru digestia si absorbtia nutrientilor din toate alimentele pe care le mananci.

De foarte multe ori, toate aceste afirmatii nu se bazeaza catusi de putin pe cauze reale.

Mit: elimina carbohidratii pentru ca ingrasa Este adevarat ca cele mai eficiente cure de slabite sunt cele care elimina carbohidratii si pana si eu am promovat consumul mai redus din acest macronutrient. In prima faza vei slabi foarte mult pe o dieta low carb pentru ca eliminarea carbohidratilor va aduce de la sine eliminarea apei din tesuturi.

Nu mănânci la orele potrivite

Deci nu vorbim de scadere in greutate datorata arderii grasimii, ci de eliminarea retentiei de apa. Carbohidratii sunt de trei tipuri - carbohidrati simpli, carbohidrati complecsi, fibre - si nu ar trebui sa fie chiar atat de huliti.

Facebook Twitter StumbleUpon Pinterest Cu toții ne dorim să avem un corp sănătos și zvelt însă uneori pare imposibil să dăm jos din greutate, chiar și atunci când e vorba de doar câteva kilograme. Te întrebi de ce nicio dietă nu pare că dă rezultate?

Este important sa consumi carbohidrati in forma lor cea mai buna decat sa incadrezi intreaga categorie alimentara la "alimente interzise". Evita carbohidratii rafinati si zaharurile si consuma-i in forma lor integrala precum cartofii dulci sau quinoa.

Mit: cu cat scazi mai mult caloriile, cu atat slabesti mai mult Am scris deja despre de ce nu e bine sa scazi prea mult caloriiledar si despre ce poti face in momentul in care deja ai parte de efectul yoyo al dietelor extreme.

cum să piardă în greutate face treburi de uz casnic nhs să piardă în greutate

Nu uita si care este cea mai sigura si eficienta metoda de slabireaceea a deficitului caloric. Prin urmare, pentru a slabi, este adevarat ca trebuie sa arzi mai mult decat consumi, insa asta nu inseamna sa treci de un prag minim admis. Daca vei manca prea putin organismul tau cu siguranta va avea de suferit, la fel ca si psihicul tau.

Te vei gandi numai mancare si aceasta va deveni obsesia ta.

Antrenamentele cardio vs cele cu greutati - ce alegi daca vrei sa slabesti?

Organismul tau se va razbuna pe tine si te vei trezi ca desi mananci foarte putin tot te vei ingrasa. Corpul se va chinui sa diete eficiente depozite cu tot ceea ce il hranesti pentru ca se va speria ca nu mai primeste altceva. In momentul in care ii oferi organismului mancare de calitate, alimente integrale si pline de fibre, vei vedea cum acesta se va schimba in mod vizibil - fara a fi nevoie sa faci foamea!

Mit: produsele dietetice te ajuta sa slabesti Poate ca produsele light - semipreparate, deserturi cu putine calorii - intr-adevar iti dau mai putine calorii, insa vor fi deficitare si la capitolul nutrienti. In schimb, ele sunt pline de sare si de ingrediente artificiale.

vreau sa slabesc 10 kg intr-o saptamana schimburi ușoare de slăbit

Mai mult, toate aceste produse cresc aciditatea organismului, iar un organism dezechilibrat din punct de vedere acido-bazic va depozita grasime. Pe langa toate astea, un produs fara grasimi sau fara suficiente proteine nici nu iti va oferi senzatia de satietate sau gust.

Ai grija si la produsele vegane sau fara zahar ingrasa si ele! Acestea contin la fel de multe calorii ca si cele obisnuite, nu te ajuta sa slabesti.

7 motive pentru care nu slabesti, desi faci exercitii si tii dieta

Mit: mananci grasimi si te ingrasi Despre mituri alimentare am mai scris, iar asta cu mancatul grasimilor l-am tot promovat. Asa cum nu trebuie sa elimini complet carbohidratii, nu trebuie sa elimini complet nici grasimile. Cu atat mai mult nu trebuie sa mananci fara grasimi! Ele ofera satietate si gust! Un exemplu de grasimi sanatoase gasesti in avocado, fiind o sursa alimentara foarte buna si extrem de satioasa.