Dieta disociata pe culori: slabesti usor si repede

Culori de slăbire. VEZI PROMOTIILE ZILEI

Descoperă în cele ce urmează câteva dintre cele mai bune gustări simple, sănătoase preparate în casă, recomandate de medicii nutriționiști!

culori de slăbire

Zmeură și nuci Aceste două alimente formează o echipă și sunt niște gustări excelente pentru slăbit. Zmeura conține multe fibre, aproximativ 8 grame la o cană.

Doctorul Naturii - Cură cu plante pentru o slăbire sănătoasă

Nucile crude și nesărate sunt o sursă sănătoasă de grăsimi și proteine, ce oferă senzația de sațietate, pentru o perioadă lungă de timp. Mai mult, nucile sunt bogate în acizi grași Omega 3, ce combat inflamația, ceea ce este de un real ajutor, pentru că studiile au arătat că inflamația este asociată adesea cu creșterea în greutate și dificultatea de a slăbi.

Iaurt grecesc și fructe de pădure Iaurtul grecesc oferă un aport de grame de proteine, la un număr de de calorii.

culori de slăbire

Alege iaurt grecesc, care nu conține zahăr. Adăugarea unei căni de fructe de pădure în iaurtul grecesc face ca această gustare să fie și mai hrănitoare. Fructele de pădure oferă fibre, vitamine și minerale.

culori de slăbire

Legume crude și sos de culori de slăbire O altă variantă de gustare sănătoasă este formată din legume crude, precum morcovi, țelină sau ardei și un sos sănătos. Gustările au un pierde grasimea cotului important, reduc senzația de foame între mese și, în același timp, îți satisfac pofta de dulce sau de sărat.

Este, însă, esențial să alegi gustări sănătoase, culori de slăbire să îți susțină efortul de a slăbi, sau de a mânca echilibrat.

culori de slăbire