Please wait while your request is being verified...

Arderea grasimilor abdominale

Conținutul

    dieta eficienta de slabit 10 kg pierde burta gras ce sa manance

    Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal.

    să piardă în greutate înțeles în limba spaniolă am 51 de ani si nu pot slabi

    Secretul este să mențineți arderea arderea grasimilor abdominale post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament. Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic.

    acasă slăbire corporală de slăbire arde grasimea mtb

    Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training. HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

    reteta de slabit eficienta si rapida slabit usor si sanatos

    Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort.

    Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții. De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 arderea grasimilor abdominale secunde de sprinturi și 30 de secunde arderea grasimilor abdominale ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging.

    se luptă să piardă în greutate la 46 ajută pee să piardă în greutate

    De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia. Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare. Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.